Smluvní podmínky poskytování služeb
ve Fyzioterapie Meritum s. r. o.
(dále jen „Smluvní podmínky“)
§1 Úvodní ustanovení
1. Provozovatelem je registrované zdravotnické zařízení, které poskytuje za níže uvedených podmínek klientovi (dále jen „Klient“) zdravotní služby v oboru fyzioterapie (dále jen „Služba“) na základě rozhodnutí Magistrátu hl. m. Prahy o oprávnění k poskytování zdravotních služeb.
2. Provozovatelem Služby je společnost Fyzioterapie Meritum s. r. o., IČO: 14032066, se sídlem 28. pluku 575/21, Vršovice, PSČ 101 00 Praha 10 (dále „Provozovatel“).
3. Klientem Služby je každá osoba, která v souladu s těmito Smluvními podmínkami čerpá Službu osobně, případně v doprovodu svého zákonného zástupce (zákonných zástupců). Klient nebo jeho zákonný zástupce (zákonní zástupci) je osobou s plnou způsobilostí k právním úkonům.
4. Provozovatel poskytuje Klientovi odbornosti nelékařské zdravotnické Služby na základě specializačního vzdělávání nelékařských zdravotnických pracovníků dle zákona č. 96/2004 Sb., o podmínkách získávání a uznávání způsobilosti k výkonu nelékařských zdravotnických povolání a k výkonu činností souvisejících s poskytováním zdravotní péče a o změně některých souvisejících zákonů (zákon o nelékařských zdravotnických povoláních), ve znění pozdějších předpisů, a to odbornou způsobilost k výkonu povolání fyzioterapeuta dle § 24 zákona č. 96/2004 Sb., zdravotnickým pracovníkem způsobilým k výkonu zdravotnického povolání bez odborného dohledu po získání odborné a specializované způsobilosti a odbornou způsobilost k výkonu povolání maséra dle § 37 zákona č. 96/2004 Sb., zdravotnickým pracovníkem způsobilým k výkonu zdravotnického povolání pod odborným dohledem nebo přímým vedením pracovníkem dle § 24 zákona č. 96/2004 Sb.
5. Služba Klientovi spočívá v poskytování péče při léčbě bolestivých stavů pohybového aparátu, nebo poskytování preventivní péče pro předcházení pohybových obtíží za použití neinvazivních manuálních technik odborné fyzioterapie (dle studijního programu oboru fyzioterapie při FTVS UK nebo LF UK Praha), manuálních nebo přístrojových masážních technik, nebo vybraných postupů fyzikální terapie a přístrojově podporované terapie běžně užívaných v léčbě pohybového aparátu.
6. Uživatel informačního obsahu databáze informací z oboru fyzioterapie (dále jen „Uživatel“) je kterýkoliv uživatel webových stránek www.fyziomeritum.cz, který projeví svůj zájem o získávání informací v oboru fyzioterapie registrací na webových stránkách Provozovatele.
7. Dále jen „Informační Služba“ je služba poskytovaní informačního obsahu z webových stránek www.fyziomeritum.cz zasílaná na emailovou adresu Uživatele nebo poštou, vše se souhlasem Uživatele.
§2 Postup a podmínky využívání Služby
1. K využití Služby není nutná předchozí návštěva lékaře. Provozovatel provádí vlastní diagnostiku. Nicméně v případě, kdy má Klient zprávu od jiného diagnostického zdravotníka se specializací na léčbu pohybového aparátu (dokumentaci v listinné podobě, na CD, popis RTG, MRI, apod.), specialista Provozovatele ji může použít jako další informaci ke stanovení diagnózy a nejvhodnější následné péče formou individuálního léčebného postupu.
2. Každý Klient je objednán na konkrétní čas ke konkrétnímu terapeutovi Provozovatele buď telefonicky nebo emailem. Zrušení registrace je možné pouze telefonicky nebo emailem minimálně 24 hodin předem.
3. Při prvním objednání telefonicky, emailem (dále jen „Objednávka“) jsou vyžadovány pouze následující osobní údaje: Jméno a příjmení Klienta, mobilní telefon kontaktní osoby a emailová adresa kontaktní osoby (v případě např. nezletilého Klienta). Při odmítnutí poskytnutí těchto základních kontaktních údajů může být rezervace prvního termínu terapie zrušena.
a) Poskytnuté číslo mobilního telefonu je určeno výhradně pro komunikaci mezi Klientem a Provozovatelem, k prověření zpoždění dostavení se Klienta na plánovanou Službu, změna termínu terapie z důvodu neplánované nemoci či nepřítomnosti terapeuta.
b) Poskytnutá emailová adresa slouží k zasílání připomínky na blížící se Službu, nebo ke komunikaci mezi Klientem a Provozovatelem.
4. V případě, kdy se Klient nemůže dostavit na naplánovanou Službu, je povinen se omluvit minimálně 24 hodin před rezervovaným termínem. Neomluvená terapie nebo terapie omluvená v období kratším než 24 hodin podléhá storno podmínkám.
5. Klient je před zahájením čerpání Služby požádán o vyplnění vstupního dotazníku pro vyšetření pohybového aparátu pro poskytnutí nezbytných údajů pro stanovení správné diagnózy a efektivního a bezpečného individuálního léčebného postupu. Na základě údajů poskytnutých ve vstupním dotazníku pro vyšetření pohybového aparátu a na základě provedení diagnostiky jsou Klientovi sděleny různé možnosti terapie a dále pak jsou zhodnoceny možné kontraindikace. Terapeut neručí za správnost jím provedené diagnostiky nebo správnost navrženého individuálního léčebného postupu, pokud jsou mu Klientem některá fakta o jeho zdravotním stavu zamlčena.
6. Součástí vstupního dotazníku je i svobodný a informovaný souhlas Klienta dle relevantních ustanovení zákona č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, v platném znění, zákona č. 372/2011 Sb., o zdravotních službách a podmínkách jejich poskytování (zákon o zdravotních službách), v platném znění, a zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti a o změně některých zákonů (zákon o některých službách informační společnosti), v platném znění. Poskytnuté údaje i svůj informovaný souhlas Klient potvrdí svým podpisem. Formulář se okamžikem podpisu stává součástí zdravotní dokumentace Klienta u Provozovatele.
7. Před zahájením plnění individuálního léčebného postupu jsou terapeutem ústně v dostatečném rozsahu a srozumitelnou formou sděleny Klientovi informace o jeho zdravotním stavu a je navržen individuální léčebný postup včetně účinků léčebného postupu a zdravotních kontraindikací. Pro správné provedení diagnostiky a stanovení správného individuálního léčebného postupu může terapeut vyžadovat po Klientovi provedení kineziologického rozboru nebo jeho relevantní části. Klientovi jsou ať už na webových stránkách, nebo osobně před terapií poskytnuty informace o každé používané metodě (zdravotnímu výkonu) o jejich předpokládaných přínosech, důsledcích a případných rizicích, dále pak různé možnosti alternativního poskytnutí zdravotních služeb. Před zahájením individuálního léčebného postupu je Klientovi v dostatečném rozsahu umožněno klást doplňující otázky vztahující se k jeho zdravotnímu stavu a navrhovaným zdravotním službám, s cílem aby Klient získal podrobnosti jeho zdravotního stavu a byl individuální léčebný postup plně srozumitelný. Na základě seznámení se s navrženým individuálním léčebným postupem Klient potvrdí terapeutovi, že vše pochopil a terapeut přistoupí k realizaci navrženého individuálního léčebného postupu.
8. Zahájení terapie individuálním léčebným postupem je dobrovolné a je na vůli Klienta nebo jeho zákonného zástupce, zda terapii individuálním léčebným postupem podstoupí.
9. Pokud Klient odmítne kteroukoliv část tohoto postupu využívání Služby, ale zároveň vyžaduje dodání Služby, má se za to, že souhlasí s případnými riziky léčebného postupu. Pokud terapeut Provozovatele v této situaci kdykoliv zhodnotí, že pokračování individuálního léčebného postupu může narušit zdraví Klienta, má právo na okamžité zastavení terapie Klientovi. Klient má v tomto případě nárok na vrácení dosud nevyčerpané části služeb.
10. V případě další plánované návštěvy si Klient osobně na místě, telefonicky nebo emailem naplánuje termín další terapie.
11. Na začátku každé následné terapie je terapeutem zhodnocena předchozí terapie a dle poskytnutých informací od Klienta terapeut buď pokračuje v individuálním léčebném postupu, nebo je doporučena jeho změna, případně ukončení léčby, pokud se na tom terapeut i Klient vzájemně dohodnou. O každé terapii je veden záznam ve zdravotní dokumentaci Klienta. V tomto záznamu je zaznamenáváno hodnocení již proběhlé terapie jak Klientem, tak terapeutem, popis každé terapie, případně plán terapie na doma i na příští terapii na pracovišti Provozovatele.
12. Každý Klient se má možnost před zahájením terapie zdarma a libovolně ptát na možnosti individuálního léčebného postupu a jaké jsou alternativy. Dotazy je možné pokládat telefonicky v provozní době na telefonní lince Provozovatele nebo bez omezení emailem. Klient má právo si před zahájením terapie zvolit konkrétního terapeuta.
13. V případě nezletilého Klienta nebo Klienta zbaveného způsobilosti k právním úkonům, právo na informace o zdravotním stavu a právo klást otázky náleží zákonnému zástupci Klienta i Klientovi. Klientovi se v tomto případě informace a zodpovězení doplňujících otázek poskytne způsobem zohledňujícím jeho rozumovou vyspělost a aktuální schopnost informaci porozumět. Nezletilému Klientovi staršímu 15 let se informace a zodpovězení doplňujících otázek poskytne v plném rozsahu s výjimkou případů, kdy tento Klient není schopen v dostatečné míře porozumět významu a charakteru poskytovaných Služeb a jejich vlivu na jeho zdraví a život; v tomto případě se postupuje podle věty předešlé.
§3 Práva a povinnosti Klienta
1. Klient vůči Provozovateli prohlašuje, zaručuje a zavazuje se, že
a) je plně způsobilý k právním úkonům, případě čerpá Službu se svým zákonným zástupcem,
b) veškeré údaje, které o sobě před zahájením Služeb i v průběhu terapie před každou další navazující terapií dle individuálního léčebného postupu ve Smluvních podmínkách definovaným způsobem poskytne, jsou pravdivé, úplné, přesné a správné,
c) se před zahájením užívání Služby důkladně seznámil s podmínkami těchto Smluvních podmínek, a že těmto podmínkám rozumí a souhlasí s nimi,
d) zaplatit Provozovateli v požadovaném termínu plnou cenu Služeb.
2. Klient má právo
a) být dostatečně a úplně informován Provozovatelem o Službách, tj. jejich rozsahu, termínu a ceně, způsobu jejich úhrady,
b) na řádné poskytnutí Klientem objednaných, Provozovatelem potvrzených a zaplacených Služeb,
c) znát jméno, popřípadě jména, a příjmení zdravotnických pracovníků a jiných odborných pracovníků přímo zúčastněných na poskytování zdravotních služeb a osob připravujících se u Provozovatele na výkon zdravotnického povolání, které jsou při poskytování zdravotních služeb přítomny, popřípadě provádějí činnosti, které jsou součástí výuky,
d) odmítnout přítomnost osob, které nejsou na poskytování zdravotních služeb přímo zúčastněny, a osob připravujících se na výkon povolání zdravotnického pracovníka,
e) reklamovat vady poskytovaných Služeb podle Reklamačního řádu Provozovatele (tedy dle Reklamačního řízení),
f) se kdykoliv v průběhu terapie formou individuálního léčebného postupu zeptat na podrobnosti léčby, a to emailem kdykoliv nebo telefonicky v pracovní době Provozovatele, nebo osobně při následující objednané návštěvě. Osobní konzultace jsou zpoplatněny dle platného ceníku uvedeného na webových stránkách Provozovatele. Konzultace mailem nebo telefonicky jsou po dobu čerpání služeb zcela zdarma.
3. Vyjádření souhlasu/nesouhlasu Klienta s poskytováním informací o zdravotním stavu
a) Klient může před přijetím do péče určit osoby, které mohou být informovány o jeho zdravotním stavu, a současně může určit, zda tyto osoby mohou nahlížet do zdravotnické dokumentace o něm vedené nebo do jiných zápisů vztahujících se k jeho zdravotnímu stavu, pořizovat si výpisy nebo kopie těchto dokumentů a zda mohou v případech podle § 34 odst. 7, zákona č. 372/2011 Sb., o zdravotních službách a podmínkách jejich poskytování (zákon o zdravotních službách), v platném znění, vyslovit souhlas nebo nesouhlas s poskytnutím zdravotních služeb. Klient může určit osoby nebo vyslovit zákaz poskytovat informace o zdravotním stavu kterékoliv osobě kdykoliv po přijetí do péče, rovněž může určení osoby nebo vyslovení zákazu poskytovat informace o zdravotním stavu kdykoliv odvolat. Součástí záznamu je rovněž sdělení Klienta, jakým způsobem mohou být informace o jeho zdravotním stavu sdělovány.
b) V těchto případech Klient vyplní formulář „Vyjádření souhlasu/nesouhlasu Klienta s poskytováním informací o zdravotním stavu Klienta“. Formulář vyplní a podepíše Klient a terapeut Provozovatele.
c) Tento formulář se podpisem stává součástí zdravotnické dokumentace vedené o Klientovi.
4. Poučení Klienta o přítomnosti osob připravujících se na výkon zdravotnického pracovníka
a) Klient může povolit nebo odmítnout přítomnost studentů lékařských fakult nebo zdravotnických škol připravujících se na výkon zdravotnického povolání.
b) V případě souhlasu Klient vyplní formulář „Souhlas Klienta s přítomností osob připravujících se na výkon zdravotnického pracovníka“. Formulář Klient vyplní a podepíše.
c) Tento formulář se podpisem stává součástí zdravotnické dokumentace vedené o Klientovi.
5. Vzdání se podání informace o svém zdravotním stavu
a) Klient se může vzdát podání informace o svém zdravotním stavu (pokud Klient nechce od terapeuta slyšet informace o svém zdravotním stavu nebo diagnózu), popřípadě může určit, které osobě má být podána.
b) V těchto případech Klient vyplní formulář „Vzdání se podání informace o svém zdravotním stavu“. Formulář vyplní a podepíše Klient a terapeut Provozovatele.
c) Tento formulář se podpisem stává součástí zdravotnické dokumentace vedené o Klientovi.
§4 Povinnosti Provozovatele ke Klientovi
1. Provozovatel je vůči Klientovi povinen
a) poskytnout Klientovi veškeré informace dle Smluvních podmínek
b) potvrdit Klientovi řádně objednané Služby
c) zabezpečit Klientovi Služby v potvrzeném rozsahu a kvalitě
§5 Cena Služby a jejich úhrada
1. Cena za užívání Služeb je stanovena dle aktuálního platného ceníku umístěného na webových stránkách www.fyziomeritum.cz.
2. Nejsme plátci DPH.
3. Cena předplacených produktů Služby je splatná vždy před zahájením jejich čerpání. Cena za jednotlivou Službu je splatná v den čerpání Služby.
4. V případě domluvy mezi Klientem (nebo jeho zaměstnavatelem) a Provozovatelem je možné cenu za Služby uhradit formou faktury. Splatnost faktur je 7 kalendářních dní od okamžiku vystavení faktury. Faktura je v den vystavení zaslána emailem Klientovi a považuje se za doručenou následující kalendářní den.
5. Zaplacením Služeb se rozumí předání hotovosti, oficiálním potvrzením platby v některém ze systémů zaměstnaneckých výhod smluvně vázaným s Provozovatelem, nebo připsání platby na účet Provozovatele.
6. Úhradu objednaných služeb může Klient provést:
a) bankovním bezhotovostním převodem nebo vkladem v hotovosti na účet Provozovatele: číslo účtu.:702079744, banka 2010
b) platbou v hotovosti
§6 Předplacené karty na konkrétní počet terapií:
1. Předplacená karta na konkrétní počet terapií opravňuje právoplatného držitele k čerpání individuální terapie v rámci služeb ordinací Fyzioterapie Meritum s. r. o. v rozsahu počtu terapií uvedených na předplacené kartě.
2. Předplacená karta pozbývá platnosti po 12 měsících od data jejího vydání. Po uplynutí doby platnosti karty, nevyčerpané terapie propadají a není možné vyplacení jejich hodnoty. Poskytnutí objednacích termínů Klientovi se řídí volnou kapacitou Provozovatele.
3. Storno podmínky: V rezervačním systému, který je přístupný z webových stránek www.fyziomeritum.cz dále jen „rezervační systém“ naplánovaná terapie, na kterou se Klient nedostavil, nebo terapie zrušená Klientem v době kratší než 24 hodin před plánovanou terapií, propadá bez finanční náhrady. V případě naplánované terapie v den následujícím po víkendu nebo stáním svátku je terapie omluvena pouze v případě prokazatelně doručené omluvy v obvyklou pracovní dobu dne předcházejícím před tímto víkendem nebo státním svátkem.
4. Využívání služeb fyzioterapie je sledováno pomocí navštívenek fyzioterapeutem. V případě pochybností terapeuta o manipulaci s předplacenou kartou (změna data pořízení, jména, zákaznického čísla, případně padělání permanentky) tato pozbývá platnosti, a bude osobě, která s kartou přišla, odebrána a znehodnocena.
5. Držitelé předplacených karet v případě, že chtějí čerpat terapii mimo obvyklou pracovní dobu (večer, brzy ráno, ve svátek, o víkendu - dle aktuálně platné obvyklé pracovní doby zveřejněné na webu www.fyziomeritum.cz ) zaplatí za terapii v nadstandardním čase navíc příplatek za jednu 60 minutovou terapii v souladu s aktuálně platným ceníkem.
6. Předplacené karty jsou plně přenositelné. Podmínky použití karet jsou plně platné i na osobu, která žádá čerpání Služby v zastoupení majitele karty. Držitel Předplacené karty musí předem autorizovat všechny osoby, které smí čerpat Služby z této karty.
§7 Prodej dárkových poukazů
1. Dárkový poukaz (dále jen „Dárkový poukaz“) opravňuje právoplatného držitele Dárkového poukazu k čerpání libovolné individuální terapie v rámci služeb ordinací Fyzioterapie Meritum s. r. o. pouze v rozsahu uvedených služeb na Dárkovém poukazu.
2. Dárkovou poukázku v uvedené nominální hodnotě lze uplatnit na libovolnou Službu, nebo kombinaci Služeb dle platného ceníku.
3. Služby je možné čerpat pouze v souladu se Smluvními podmínkami.
4. Na Dárkovém poukazu je uvedeno datum vystavení i doba jeho platnosti, číselný kód, razítko a podpis odpovědného pracovníka Provozovatele. Po uplynutí této doby Dárkový poukaz pozbývá platnosti, a není možné ani proplacení jeho hodnoty v hotovosti. Při ztrátě nebo zneužití není možné zablokování Dárkového poukazu ani poskytnutí jeho náhrady.
5. Storno podmínky: V rezervačním systému naplánovaná terapie, na kterou se Klient nedostavil, nebo terapie zrušená Klientem v době kratší než 24 hodin před plánovanou terapií, propadá bez finanční náhrady. V případě naplánované terapie v den následujícím po víkendu nebo stáním svátku je terapie omluvena pouze v případě prokazatelně doručené omluvy v obvyklou pracovní dobu dne předcházejícím před tímto víkendem nebo státním svátkem.
6. Z kapacitních důvodů doporučujeme nečekat na vyčerpání Dárkového poukazu před koncem jeho platnosti.
7. Vydané Dárkové poukazy jsou sledovány v elektronické databázi. V případě pochybností terapeuta o manipulaci s Dárkovým poukazem (změna data platnosti, jména, čísla poukazu, případně padělání poukazu) tento pozbývá platnosti, a bude osobě, která s poukazem disponuje, odebrán a znehodnocen.
8. Dárkový poukaz je plně přenositelný.
§8 Finanční poukázka
1. Finanční poukázka (dále jen „Finanční poukázka“) na čerpání služeb opravňuje právoplatného držitele k čerpání libovolné terapie v rámci služeb ordinací Fyzioterapie Meritum s. r. o. v rozsahu uvedených služeb na poukázce (pokud není na poukázce nebo v její průvodní informaci v případě elektronické distribuce Finančních poukázek uvedeno nějaké omezení).
2. Služby je možné čerpat pouze v souladu se Smluvními podmínkami.
3. Na Finanční poukázce v listinné podobě je uvedeno datum platnosti, číselný kód, razítko a podpis odpovědného pracovníka Poskytovatele. Po uplynutí data platnosti Finanční poukázka pozbývá platnost. Není možné proplacení hodnoty Finanční poukázky v hotovosti. Při ztrátě nebo zneužití není možné zablokování poukázky ani poskytnutí její náhrady.
4. Storno podmínky: V rezervačním systému naplánovaná terapie, na kterou se Klient nedostavil, nebo terapie zrušená Klientem v době kratší než 24 hodin před plánovanou terapií, propadá bez finanční náhrady. V případě naplánované terapie v den následujícím po víkendu nebo stáním svátku je terapie omluvena pouze v případě prokazatelně doručené omluvy v obvyklou pracovní dobu dne předcházejícím před tímto víkendem nebo státním svátkem.
5. Vydané Finanční poukázky jsou sledovány v elektronické databázi. V případě pochybností terapeuta o manipulaci s Finanční poukázkou (změna data platnosti, jména, čísla poukázky, případně padělání poukázky) tato pozbývá platnosti, a bude osobě, která s poukázkou disponuje, odebrána a znehodnocena.
6. V případě vydání Finanční poukázky v elektronické verzi (kód odeslaný emailem, nebo sdělený telefonicky) platí stejné Smluvní podmínky jako pro jejílistinná variantu.
7. Finanční poukázka je plně přenositelná.
§9 Zánik smluvního vztahu
1. Uzavřená smlouva na poskytnutí Služby se uzavírá na dobu neurčitou.
2. Provozovatel, Klient nebo Uživatel mají právo jednostranně vypovědět Službu, r nebo Informační Službu bez udání důvodů.
3. V případě ukončení smluvního vztahu nemá Klient nebo Uživatel právo na vrácení ceny za využívání Služby, nebo Informační Služby.
4. V případě ukončení smluvního vztahu má Provozovatel povinnost odstranit veškeré údaje Klienta, nebo Uživatele tak, aby je nebylo možné žádným způsobem obnovit a použít či zneužít Provozovatelem či třetí osobou.
5. Provozovatel má právo smlouvu na poskytování Služby vypovědět k datu doručení výpovědi v případě, že bez své viny ztratil způsobilost k poskytování Služby, nebo Informační Služby, tj. například změnou právních předpisů, apod.
6. Výpověď smlouvy na poskytování Služby může být doručena buď poštou, osobně, emailem nebo jiným podobným způsobem s podpisem Klienta, nebo Uživatele nebo zákonného zástupce Klienta, nebo Uživatele.
§10 Ochrana osobních a citlivých údajů
1. Osobními údaji se rozumí informace o Klientovi, nebo Uživatelovi, na základě kterých lze Klienta, nebo Uživatele přímo či nepřímo identifikovat. Citlivými údaji se rozumí informace o Klientovi, vypovídající o (i) národnostním, (ii) rasovém, (iii) etnickém původu, (iv) politických názorech, (v) členství v odborových organizacích, (vi) náboženském vyznání, (vii) filozofickém přesvědčení, (viii) genetický údaj, (ix) biometrický údaj zpracovaný za účelem jedinečné identifikace fyzické osoby, (x) údaj o zdravotním stavu, (xi) sexuálním chování, (xii) sexuální orientaci, (xiii) údajích týkajících se rozsudků v trestních věcech a trestných činů nebo souvisejících bezpečnostních opatření.
2. Rozsah osobních údajů: V souladu s §2 Smluvních podmínek vyžaduje Provozovatel v rámci registrace povinné osobní údaje. Klient, nebo Uživatel může dobrovolně dle svého uvážení sdělit Provozovateli další nepovinné údaje.
3. Rozsah citlivých údajů: Poskytnutí jakýchkoli citlivých údajů není povinné. Provozovatel Klienta žádá pouze o údaje, které souvisí nebo mohou souviset s podstatou vyžádané Služby. Pokud Klient poskytne v rámci Služby jakékoli citlivé údaje, činí tak dobrovolně na základě svého uvážení.
4. Ochrana osobních a citlivých údajů: Provozovatel shromažďuje a uchovává Klientem nebo Uživatelem zadané osobní a citlivé údaje prostřednictvím elektronických nosičů informací v zabezpečené databázi a některé vybrané údaje v listinné podobě. Provozovatel chrání osobní údaje v maximální možné míře pomocí moderních technologií, které odpovídají stupni technického rozvoje. Provozovatel prohlašuje, že přijal opatření, aby tyto údaje zabezpečil před neoprávněnými zásahy třetích osob.
5. Provozovatel nenese odpovědnost za případné neoprávněné zásahy třetích osob, v důsledku nichž tyto osoby neoprávněně získají přístup k osobním údajům Klienta, nebo Uživatele a/nebo k jeho Klientskému nebo Uživatelskému účtu a/nebo k příslušné databázi Provozovatele a tyto údaje neoprávněně použijí, využijí, zneužijí nebo je zpřístupní třetím osobám, pouze za předpokladu, že prokáže, že podnikl veškerá opatření k jejich ochraně.
6. Omezení nakládání s údaji. Provozovatel nebude bez předchozího svolení Klienta nebo Uživatele zpracovávat, sdílet, prodávat ani používat údaje Klienta nebo Uživatele z jeho osobních údajů uvedených při registraci způsobem, který by byl v rozporu se Smluvními podmínkami.
7. Zpracování osobních a citlivých údajů. Klient nebo Uživatel bere na vědomí a souhlasí s tím, že Provozovatel je oprávněn zpracovávat, shromažďovat osobní údaje Klienta nebo Uživatele za účelem poskytování Služby nebo Informační Služby podle této smlouvy a pro statistické účely.
8. Souhlas Klienta nebo Uživatele se zpracováním osobních údajů. Uzavřením této smlouvy uděluje Klient nebo Uživatel v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, v platném znění, souhlas se zpracováním osobních údajů poskytnutých dle této smlouvy a Registrace Provozovateli jako správci, za účelem identifikace Klienta nebo Uživatele při užívání Služby nebo Informační Služby a dodávání Služby nebo Informační Služby Klientovi nebo Uživateli.
9. Klient nebo Uživatel uděluje shora uvedené souhlasy se zpracováním osobních údajů po dobu platnosti této smlouvy, neodvolá-li svůj souhlas dříve. Při ukončení platnosti této smlouvy je Provozovatel povinen provést likvidaci osobních údajů.
9. Klient nebo Uživatel uděluje shora uvedené souhlasy se zpracováním osobních údajů po dobu platnosti této smlouvy, neodvolá-li svůj souhlas dříve. Při ukončení platnosti této smlouvy je Provozovatel povinen provést likvidaci osobních údajů.
11. Odvolání souhlasu. Souhlas Klienta nebo Uživatele se zpracováním osobních údajů dle této smlouvy je dobrovolný. Klient nebo Uživatel je oprávněn kdykoli po Registraci tento souhlas písemně odvolat na adrese Provozovatele. Po odvolání souhlasu Provozovatel zajistí, aby veškeré údaje Klienta nebo Uživatele byly z databáze Služby nebo Informační Služby zlikvidovány, a současně zajistí, aby tyto údaje nebyly dále zpracovávány, či šířeny za účelem dalšího poskytování Služby nebo Informační Služby. V takovém případě smlouva zaniká.
12. Přístup Klienta k údajům. Klient nebo Uživatel má od okamžiku Registrace právo kdykoliv požádat Provozovatele o informaci o zpracovávání svých osobních a citlivých údajů. V takovém případě Provozovatel poskytne Klientovi nebo Uživateli informace v rozsahu stanoveném zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, v platném znění. Pokud se Klient nebo Uživatel domnívá, že Provozovatel zpracovává jeho osobní a citlivé údaje v rozporu se zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, v platném znění, má právo požádat Provozovatele (nebo zpracovatele) o vysvětlení nebo požadovat, aby Provozovatel (nebo zpracovatel) odstranil takto vzniklý stav. Zejména se může jednat o blokování, provedení opravy, doplnění nebo likvidaci osobních a citlivých údajů. Klient nebo Uživatel je dále oprávněn se obrátit se svým podnětem na Úřad pro ochranu osobních údajů.
13. Poskytnutí osobních a citlivých údajů. Klient nebo Uživatel bere na vědomí, že Provozovatel může být povinen poskytnout osobní a citlivé údaje na základě zákona nebo ke splnění své zákonné povinnosti (např. v rámci soudních či správních řízení).
14. Statistická data. Klient p Uživatel souhlasí s anonymním užitím a/nebo zveřejněním registračních a statistických údajů Provozovatelem pro rozvoj poskytované Služby nebo Informační Služby. Statistické údaje a jejich sestavy nebudou obsahovat osobní ani citlivé údaje takového charakteru, které by mohly na základě jednoho, či více těchto údajů, přímo či nepřímo identifikovat Klienta nebo Uživatele nebo které by umožnily jakékoli třetí osobě Klienta kontaktovat.
15. Provozovatel se zavazuje vyvinout maximální úsilí, aby nemohlo dojít k neoprávněnému nebo nahodilému přístupu k údajům o Službě nebo Informační Službě, zejména k osobním a citlivým údajům, k jejich ztrátě či jinému zneužití a zároveň se zavazuje, že údaje Klienta nebo Uživatele neposkytne třetím osobám. Klient nebo Uživatel bere na vědomí, že úsilí vyvinuté Provozovatelem nemusí nutně stačit k tomu, aby osobní údaje byly ochráněny před ztrátou, zcizením či zneužitím. Provozovatel se zavazuje, že bude veškeré údaje Klienta nebo Uživatele dostatečně zálohovat, aby v případě ztráty či zcizení údajů, byla škoda co nejmenší. Klient nebo Uživatel bere na vědomí, že k neoprávněnému přístupu k údajům o Službě nebo Informační Službě a jeho zneužití může také dojít například použitím Klientem nebo Uživatelem nevhodného (nedostatečně silného) přístupového hesla k webové registraci Provozovatele. V případě úniku dat se Provozovatel zavazuje neprodleně o tomto informovat Klienta nebo Uživatele, pokud se o tom Provozovatel dozví (telefonicky nebo emailem).
§11 Storno podmínky
1. V případě doručené omluvy Provozovateli v období delším než 24 hodin před rezervovaným termínem má Klient právo na rezervaci nového termínu v rámci doby platnosti jeho předplaceného produktu.
2. V případě nedoručené omluvy, nebo omluvy v době kratší než 24 hodin před rezervovaným termínem nárok je tato terapie započtena jako absolvovaná.
§12 Reklamační
1. V případě, že Provozovatel neposkytne všechny objednané a zaplacené Služby v plném rozsahu a kvalitě, má zákazník právo na reklamaci. Předmět reklamace se nepovažují škody, které Klientovi vznikly nebo byly zapříčiněny vlastním zaviněním, nebo nerespektováním doporučeného léčebného režimu nebo klidu v době individuálního léčebného postupu.
2. Reklamace musí být uplatněna osobně, telefonicky nebo emailem ihned po vzniku události s uvedením důvodů vznesené reklamace. Na později vznesené reklamace, než jeden kalendářní týden od vzniku události, nemůže být vzhledem k povaze Služeb brán zřetel a nebude jí vyhověno.
3. K uznání reklamace je vyžadována ještě v době trvání reklamovaných obtíží referenční kontrolní návštěva Klienta na pracovišti Provozovatele za přítomnosti vedoucího fyzioterapeuta, nebo zástupce Provozovatele.
4. Je-li reklamace shledána jako oprávněná, má Uživatel právo na náhradu jak reklamované Služby i dosud nevyčerpaných služeb.
5. Pokud Klient z osobních nebo subjektivních důvodů nevyužije objednané Služby, nevzniká mu nárok na reklamaci.
§13 Vyloučení odpovědnosti – poskytování zdravotnické Služby
1. Provozovatel Klientovi neodpovídá za jakoukoli přímou či nepřímou újmu či škodu, která Klientovi vznikne v souvislosti s využíváním zdravotnické Služby při poskytnutí nesprávných, nepřesných či neúplných údajů o Klientovi Klientem nebo jeho zákonným zástupcem před stanovením čerpání individuálního léčebného postupu a před samotným zahájením čerpání Služby formou individuálního léčebného postupu. (příkladem neposkytnutí údajů může být například zamlčení, že v průběhu terapie mezi návštěvami v rámci individuálního léčebného postupu utrpěl Klient nový úraz nebo nerespektoval doporučený klid).
§14 Vyloučení odpovědnosti – poskytování Informační Služby
1. Provozovatel Uživateli neodpovídá za jakoukoli přímou či nepřímou újmu či škodu, která Uživateli vznikne v souvislosti s používáním Informační Služby, obsahu Provozovatele, a v případě porušení povinností ze strany Uživatele, zejména pokud se jedná o ochranu hesla a přístupových údajů k uživatelskému účtu, a dále při poskytnutí nesprávných, nepřesných či neúplných údajů o Uživateli při registraci.
§15 Závěrečná ustanovení
1. Veškerá komunikace mezi Provozovatelem a Klientem nebo Uživatelem může být uskutečňována buď osobně, písemně, emailem nebo telefonicky na rezervační lince Provozovatele. Komunikace ze strany Provozovatele ve vztahu k jednomu či více Klientům nebo Uživatelům může být Provozovatelem uskutečněna rovněž formou zveřejnění určitého sdělení prostřednictvím internetových stránek Provozovatele. Při použití způsobu komunikace emailem se má za to, že byla zachována písemná forma.
2. Účinnost změn Smluvních podmínek: Jakékoliv změny těchto Smluvních podmínek nabývají účinnosti dnem určeným Provozovatelem, avšak ve vztahu ke každému Klientovi nebo Uživateli pouze v případě, že Klient p Uživatel s takovou změnou projeví souhlas. Za projevení souhlasu ze strany Klienta nebo Uživatele se považuje buď podpis listinného formuláře Klientem v provozovně Provozovatele, nebo zaškrtnutí políčka vyjadřující souhlas se změnou Smluvních podmínek, nebo pokračování v používání služeb ze strany Uživatele i po datu určeném Provozovatelem jako datum účinnosti změny Smluvních podmínek. Pokud Klient nebo Uživatel se změnami nesouhlasí, je povinen zdržet se užívání Služby nebo Informační Služby po datu určeném Provozovatelem jako datum účinnosti změny Smluvních podmínek. Pro vyloučení pochybností strany prohlašují, že Uživatel, který se již v minulosti zaregistroval v rámci užívání Informační Služby přede dnem účinnosti těchto Smluvních podmínek a nadále na základě původní registrace užívá Informační Službu, stává se bez dalšího Uživatelem dle těchto nových Smluvních podmínek a má za to, že provedl registraci ve smyslu §10 těchto Smluvních podmínek.
3. Volba práva. Veškeré právní vztahy vznikající či které v budoucnu vzniknou mezi Provozovatelem na straně jedné a Klientem nebo Uživatelem na straně druhé v souvislosti s poskytováním Služby nebo Informační Služby se řídí právním řádem České republiky.
4. Prorogační doložka. Veškeré spory mezi Klientem nebo Uživatelem, který je podnikatelem a Provozovatelem vzniklé v souvislosti s poskytováním Služby nebo Informační Služby na základě těchto Smluvních podmínek budou s konečnou platností řešeny v občanském soudním řízení obecnými soudy České republiky s místní příslušností danou obecným soudem Provozovatele.
5. Veškeré právní vztahy vzniklé v souvislosti se Smlouvou a těmito Smluvními podmínkami se řídí zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění.
6. Tyto podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce, česká verze je rozhodující i v případě, že bude vyhotoven překlad těchto smluvních podmínek do jiného jazyka.
7. Účinnost: Toto znění Smluvních podmínek nabývá účinnosti dnem 20. 4. 2022